Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Κάθε αρχή και δύσκολη

Αυτή τη βδομάδα αποφασισα να ξεκινήσω γυμναστήριο και πήγαμε σε ένα αρκετά καλό, κοντά στο σπίτι. H πρώτη επίσκεψη ήταν δωρεάν για να δούμε τι παίζει και πραγματοποιήθηκε εχθές το απόγευμα.
Η μόνη άσκηση που έβγαλα άνετα ήταν ο διάδρομος(ζέσταμα!). Απο εκεί και μετά, πλην δύο τριών, κάθε άσκηση ήταν και ένας μικρός Γολγοθάς. Ευτυχώς ο χώρος ενδύκνειται για οφθαμόλουτρο, που όσο να ναι σε γεμίζει κουράγιο(μπακούρι είμαι τι περιμένετε;) Στο τέλος κυριολεκτικά εξαντλήθηκα. Δεν μπορόύσα να κατεβώ τις σκάλες για να πάω στα αποδυτήρια! Σήμερα δε, δεν μπορώ ούτε να τεντώσω αλλά ούτε και να λυγίσω τα χέρια μου. Οποιαδήποτε απότομη κίνηση, μου θυμιζει με πόνο ό,τι έζησα εχθές.
Παρόλα τα παραπάνω βέβαια, επειδή υπάρχουν ωφέλη από αυτή την ενασχόληση, όχι δεν εννοώ το οφθαλμόλουτρο αυτή τη φορά, θα το τολμήσω. Θα συνεχίσω να πηγαίνω προσπαθώντας να σουλουπώσω το αγύμναστο, αυτή τη στιγμή, σώμα μου.


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ, δεν υπήρχε κανένας γυμναστής εκεί στο γυμναστήριο να σου πει ότι πρώτη μέρα πέρα απο διάδρομο δε κάνουμε με τίποτα πάνω απο 1-2 όργανα?! Αχ αχ, νομίζω ότι μάλλον θα υπήρχε μόνο γυμναστής και όχι γυμνάστρια, γι αυτό και δεν τον "πρόσεξες"! :-)

Javatzis είπε...

Πρώτη φορά το ακούω αυτό! Αλλά με 1-2 όργανα δεν τελειώνεις στο μισάωρο;

Wise_One είπε...

Φίλε καλή αρχή! Κι εγώ ένα 2μηνο έχω που ξεκίνησα γυμναστήριο και πραγματικά γουστάρω απίστευτα. Και φαντάσου ότι δεν είμαι κανένας αθλητικός τύπος, αρκετά κιλά παραπάνω απ' το κανονικό μου.

Η πρώτη προπόνηση είναι πάντα περίεργη. Σε κάποιες περιπτώσεις θα πεθάνεις και σ' άλλες δε θα καταλάβεις τίποτα. Πριν 4-5 χρόνια που πήγα γυμναστήριο για 3 συνεχόμενα καλοκαίρια, κάθε πρώτη φορά πέθαινα. Αλλά σ' αυτόν που πάω τώρα, δεν κατάλαβα τίποτα. Τη δεύτερη ή τρίτη μέρα πιάστηκα λίγο αλλά ουσιαστικά τίποτα ιδιαίτερο.

Συνέχισε πάντως, θα σ' αρέσει μετά από λίγο και θα σου λείπει όταν δε μπορείς να πας.

Javatzis είπε...

Ευχαριστώ! Αν και σήμερα πονάω πιο πολύ από εχθές, αν ξεπιαστώ θα ξαναπάω σίγουρα.

Anastasia είπε...

Ένα έχω να δηλώσω: ΠΟΝΑΩ!!

Ανώνυμος είπε...

8a staxete psarakes !

:-)

Hohoho !

O idrwtas 8a reei !

Kala na pernate

kai

Kalh Emplokh !

:-D