Ένα από τα πιο αναμενόμενα games του 2011 είναι το Deus Ex: Human Resolution. Για να είμαι έτοιμος να το παίξω και γιατί το πρώτο Deus Ex το λάτρεψα αποφάσισα να κατεβάσω μέσω Steam και να παίξω το Deus Ex: Invisible War, το sequel του πρώτου τίτλου. Το τελείωσα την προηγούμενη βδομάδα και γεννήθηκαν κάποιες σκέψεις στο μυαλό μου στις οποίες θα προσπαθήσω να επικεντρωθώ σε αυτό το post.
Το παιχνίδι κυκλοφόρησε στο πρώτο Xbox και η έκδοση του PC δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα port. Πόσο καλό ήταν όμως στο Xbox; Οι δημιουργοί του παραδέχτηκαν ότι έγιναν αρκετές απλοποιήσεις στη δημιουργία του τίτλου αφού ήταν η πρώτη τους δημιουργία σε ένα interface με αρκετούς περιορισμούς σε σχέση με το PC. Ήταν αυτές οι απλοποιήσεις που μείωσαν την αξία του παιχνιδιού. Πχ. το ammo είναι για όλα τα όπλα το ίδιο(!). Το μόνο που αλλάζει σε κάθε όπλο είναι η ποσότητα ammo που καταναλώνει και η ισχύς του. Ακόμα την ώρα της δράσης δεν σου δίνεται η εντύπωση πως παιζεις FPS αφού το παιχνίδι δεν έχει καλή αίσθηση των όπλων. Τέλος κατακρεουργήθηκε η ενδυνάμωση του χαρακτήρα με τα biomods καθώς οι επιλογές ήταν κατά πολύ λιγότερες από το πρώτο παιχνίδι.
Με τα παραπάνω δεν θέλω να πω πως το παιχνίδι είναι κακό. Υπάρχουν σημεία που φωνάζουν ότι πρόκειται για ένα Deus Ex. Ότι task αναλαμβάνει ο παίκτης λύνεται με παραπάνω από 1 τρόπους. Επίσης του ανατίθενται tasks από διάφορες factions που αλληλοσυγκρούονται και μπορεί να διαλέξει ποιάς τα αιτήματα να ικανοποιήσει. Η ιστορία, ενώ ξεκινά σαν ένα συνοθύλευμα από τα τέλη του πρώτου τίτλου, είναι αρκετά ενδιαφέρουσα.Στα διαφορετικά τέλη της ιστορίας δεν υπήρχε ούτε ένα ουτοπικό και ουσιαστικά ο παίκτης διαλέγει με βάση το γνωμικό "το μη χείρον βέλτιστο" που σαν λογική εμένα μου άρεσε. To κακό με όλα αυτά τα θετικά τoυ τίτλου είναι ότι θάβονται από τα αρνητικά του.
Το παιχνίδι ήταν μία μεγάλη χαμένη ευκαιρία για να δημιουργηθεί ένα ποιοτικότατο franchise. Ότι δεν κατάφερε το Invisible War θα το προσπαθήσει το Human Revolution. Ο χρόνος θα δείξει αν τα καταφέρει ή όχι.
Το παιχνίδι κυκλοφόρησε στο πρώτο Xbox και η έκδοση του PC δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα port. Πόσο καλό ήταν όμως στο Xbox; Οι δημιουργοί του παραδέχτηκαν ότι έγιναν αρκετές απλοποιήσεις στη δημιουργία του τίτλου αφού ήταν η πρώτη τους δημιουργία σε ένα interface με αρκετούς περιορισμούς σε σχέση με το PC. Ήταν αυτές οι απλοποιήσεις που μείωσαν την αξία του παιχνιδιού. Πχ. το ammo είναι για όλα τα όπλα το ίδιο(!). Το μόνο που αλλάζει σε κάθε όπλο είναι η ποσότητα ammo που καταναλώνει και η ισχύς του. Ακόμα την ώρα της δράσης δεν σου δίνεται η εντύπωση πως παιζεις FPS αφού το παιχνίδι δεν έχει καλή αίσθηση των όπλων. Τέλος κατακρεουργήθηκε η ενδυνάμωση του χαρακτήρα με τα biomods καθώς οι επιλογές ήταν κατά πολύ λιγότερες από το πρώτο παιχνίδι.
Με τα παραπάνω δεν θέλω να πω πως το παιχνίδι είναι κακό. Υπάρχουν σημεία που φωνάζουν ότι πρόκειται για ένα Deus Ex. Ότι task αναλαμβάνει ο παίκτης λύνεται με παραπάνω από 1 τρόπους. Επίσης του ανατίθενται tasks από διάφορες factions που αλληλοσυγκρούονται και μπορεί να διαλέξει ποιάς τα αιτήματα να ικανοποιήσει. Η ιστορία, ενώ ξεκινά σαν ένα συνοθύλευμα από τα τέλη του πρώτου τίτλου, είναι αρκετά ενδιαφέρουσα.Στα διαφορετικά τέλη της ιστορίας δεν υπήρχε ούτε ένα ουτοπικό και ουσιαστικά ο παίκτης διαλέγει με βάση το γνωμικό "το μη χείρον βέλτιστο" που σαν λογική εμένα μου άρεσε. To κακό με όλα αυτά τα θετικά τoυ τίτλου είναι ότι θάβονται από τα αρνητικά του.
Το παιχνίδι ήταν μία μεγάλη χαμένη ευκαιρία για να δημιουργηθεί ένα ποιοτικότατο franchise. Ότι δεν κατάφερε το Invisible War θα το προσπαθήσει το Human Revolution. Ο χρόνος θα δείξει αν τα καταφέρει ή όχι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου