Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2007

Ακολουθεί blogo-διαφήμιση!

Αρχές της προηγούμενης εβδομάδας και αφού γυρνάω από τη δουλειά κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή. Αφού διαβάσω τα αθλητικά, πληκτρολογώ το link του blog μου.Πατάω πάνω δεξιά στο link Σύνδεση και περιμένω να φορτώσει το blog μου. Ξαφνικά βλέπω στον πίνκα ελέγχου δύο αδημοσίευτα posts. Κάτι δεν πήγαινε καλά. Πατάω στο link Προβολή Ιστολογίου και μου βγάζει ένα blog άσχετο. Άσπρο χρώμα με δύο μόνο posts."Πάει", λέω ,"τα 'παιξε το blogspot". Εκείνη τη στιγμή κοιτάω στο e-mail πάνω δεξιά και βλέπω autonat."Ας τα κομμάτια, η Αναστασία έφτιαξε blog!",όπου Αναστασία η μικρή μου αδερφή.
Ποτέ δεν είχα διαβάσει εκθέσεις της Αναστασίας, αλλά το στυλ γραφής της , απο ότι έχω δει δηλαδή, είναι καλό, για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον. Ίσως γιατί είναι παραπλήσιο με το δικό μου. Πάντως θεωρώ πολύ θετικό ότι μπάινει σε μία τέτοια κοινότητα που σκέφτεται διαφορετικά που προβληματίζεται. Με εξέπληξε ευχάριστα για άλλη μία φορά.
Την κόλλησα ανεμοblogιά τελικά!

2 σχόλια:

tkouleris είπε...

Μετά θα κάνει και ο Παναγιώτης κι οι γονείς σας ένα μπλογκ και θα έχετε τ οικογενιακώς μπλογκαριστεί :)....

Anastasia είπε...

Σταύρο μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια-νιώθω σαν να πήρα το Oscar... Κάνω ό,τι μπορώ για να σταθώ στο ύψος των περιστάσεων(να σε βγάλω ασπροπρόσωπο σε αυτό το δύσκολο κόσμο των blogs).Όσο για εσάς κύριε darkheart έτσι είμαστε εμείς οικογενειακά τα κάνουμε όλα :)Μη σου πώ οτι θα μυήσουμε ξαδέλφια, θείες και όλο το συγγενολόϊ...