Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2007

I'm back!

Βασικά γύρισα την Πέμπτη. Πέρασα καταπληκτικά, σε ένα από τα πιό γεμάτα δεκαήμερα της ζωής μου. Μπάνιο στη θάλασσα, οδήγηση για εξοικίωση(είχα ενάμιση χρόνο να πιάσω τιμόνι) και τουρισμός στην γειτονική Βουλγαρία συνέθεσαν αυτό το δεκαήμερο. Αυτά περι κούρασης που έλεγα πήγαν περίπατο αφού κοιμόμουν 10 ώρες την ημέρα.
Αυτό που μου έκανε περισσότερη εντύπωση είναι οι δύο επισκέψεις στη Βουλγαρία.Πρώτον γιατί δεν είχα ξαναπεράσει τα σύνορα και δεύτερον γιατί είναι πολύ ενδιαφέρουσα χώρα. Πήγαμε σε μία πόλη 15 χλμ από τα σύνορα ,Γκότσε Ντέλτσε ή κάπως έτσι λέγεται. Στο δρόμο για την πόλη βλέπαμε εικόνες που παρέπεμπαν στην ελληνική ύπαιθρο περασμένων δεκαετιών. Άνθρωποι με κάρα που τα έσερναν μουλάρια, άλλοι που δούλευαν στα χωράφια τους. Αλλά και η πόλη θύμιζε πόλη του 60 και του 70
Στην πόλη αντιλήφθηκα ότι η Βουλγαρία είναι καλή χώρα για φτηνές διακοπές. Το εθνικό νόμισμα είναι το λέβα. 1 λέβα αντιστοιχεί σε μισό ευρώ. Για να καταλάβετε τι εννοώ μία 2 lt Coca cola έκανε 2 λέβα δηλαδή 1 ευρώ. Όλα τα παγωτά της Δέλτα(ναι της ελληνικής) ήταν μισοτιμής. Βασικά σχεδόν τα πάντα είναι μισοτιμής.Πήγαμε σε εστιατόριο, 3 άτομα, φάγαμε μέχρι σκασμού και δώσαμε 20 ευρώ σύνολο! Για τον γυναικείο πληθυσμό τί να πω; Δεν θα βρείτε Βουλγάρα κάτω των 30 που να είναι πάνω από 70 κιλά.Αδύνατες όλες. Του χρόνου σκέφτομαι να πάω να μείνω κάποιες μέρες, για να γνωρίσω την Bulgaria by night. Το μόνο μείον είναι πως οι περισσότεροι δεν ξέρουν αγγλικά.
Αυτά για τις διακοπές... Τώρα τα κεφάλια μέσα.

3 σχόλια:

tkouleris είπε...

Δεν ήξερα οτι θα πας Βουλγαρία να μου έφερνες καμία Βουλγάρα για να...παίζω σκάκι....

Javatzis είπε...

Είναι τόσο καλές ε; Στο σκάκι εννοώ! Ούτε εγώ το ήξερα. Έχω παλιά ταυτότητα που δεν γράφει το όνομά μου με λατινικούς χαρακτήρες και υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να μη με αφήσουν.

Erisadesu είπε...

βασικά και εγώ σκέφτομαι να πάω βουλγαρία για διακοπές. Η φθηνή λύση είναι πολύ ελκυστική.
ωστόσο θα ήθελα να δω και κάποιες άλλες χώρες της Ευρώπης