Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Αντικέιμενο πόθου




Τις τελευταίες μέρες έχω κολλήσει με το παραπάνω κινητό (lg ku990i ή viewty). Αν και πραγματική ανάγκη αλλαγής κινητού δεν υπάρχει, αφού το k750i παρόλο που το έχω 2+ χρόνια, δεν έχει παρουσιάσει κανένα ελάτωμμα και με καλύπτει πλήρως, με τρώει το χέρι μου να το αγοράσω.

Τα στοιχεία που μου αρέσουν στο ku990i είναι ότι έχει αρκετά καλό design, είναι touchscreen και η τιμή του είναι αρκετά χαμηλή για τέτοιο κινητό. Εντάξει, έχει και πολύ καλή κάμερα αλλά για φωτογραφίες-video και τα συναφή υπάρχει και η ψηφιακή που με καλύπτει πλήρως. Το μενού του είναι γρήγορο χωρίς να κολλάει και να γίνεται εκνευριστικό.Αρκετά αναλυτική σε χαρακτηριστικά η διαφήμιση που το συνόδευε.

Το μόνο που με κρατά και δεν το έχω ακόμα όπως προείπα, είναι ότι το k750i είναι αψεγάδιαστο. Μετά από χρήση πάνω από 2 ετών με καλύπτει πλήρως και δεν έχει χαλάσει τίποτα πάνω του. Και επειδή είμαι και λίγο της λογικής αν δεν χαλάσει μη το αλλάζεις, με βλέπω να μένω με αυτό τουλάχιστον μέχρι να κλέισει 3 χρόνια. Η αλήθεια είναι πως όταν το βλέπεις το θεμα λίγο πιο ήρεμα, με τα στοιχεία που μου αρέσουν στο lg, σε ένα χρόνο, θα υπάρχουν περισσότερα touchscreen κινητά που να με καλύπτουν, αν αυτό δεν υπάρχει.


1 σχόλιο:

Anastasia είπε...

Καλορίζικο!!!
Και θα αφήνεις και την αγαπημένη σου αδελφούλα να το χρησιμοποιεί (για κανά παιχνιδάκι, τη φωτογραφική κλπ)...