Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Starting over again...

Η αλλαγή χρόνου και οι μέρες ξεκούρασης πριν την αλλαγή μου έφεραν στη σκέψη αυτή τη γωνιά. Πάντα όμως κάτι βρισκόταν στη μέση και δεν έγραφα. Για να δούμε αν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό.

Ο Δεκέμβρης ήταν ο πιο ξεκούραστος μήνας εδώ και πολύ καιρό. Από τα 22 ημερομίσθια, τα 11 ήμουν σε άδεια καθώς έπρεπε να πάρω και τις τελευταίες μέρες που δικαιούμουν. Ο Δεκέμβρης βέβαια τελείωσε και τώρα ξεκινάμε με όρεξη για τις νέες προκλήσεις που θα έχουμε στο νέο έτος. Το καλό είναι πως είμαι ενήμερος για τις προκλήσεις των πρώτων μηνών τουλάχιστον και όσο και αν φαντάζουν βουνό ξέρω πως θα ανταπεξέλθω σε αυτές.

Κάτι που θέλω είναι να ξαναρχίσω να ασχολούμαι με το blogging, όχι μόνο σε επίπεδο γραψίματος αλλά και διαβάσματος. Είναι κάτι που μου έχει λέιψει καθώς είναι από τις πιο επικοδομητικές εμπειρίες της μέχρι τώρα ζωής μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: