Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Αλλαγή template

Χρησιμοποίησα και εγώ τον "Σχεδιαστή πρωτύπων" του blogger. Όπως πολλοί άλλοι, δοκίμασα να αλλάξω το template του blog και τολμώ να πω πως το καινούργιο μου αρέσει πολύ.

Αν και λάτρης του μπλε, όποιος θυμάται το παλιό template μπορεί να το επιβεβαιώσει, στο καινούργιο μειώθηκε, μόνο η εικόνα του background περιέχει. Θα δοκιμάσω πραγματάκια και κάποιες μικρές αλλαγές μπορεί να γίνουν αυτές τις 2-3 μέρες, αλλά σε γενικές γραμμές θα μείνει ως έχει.

Το μόνο σπαστικό είναι το γκρι πλαίσιο πάνω πάνω στο οποίο δεν καλοφαίνονται τα γράμματα και δεν έχω βρει πως γίνεται, αν γίνεται, να του αλλάξω χρώμα. Κατά τα άλλα όσο αφορά τα χρώματα μου φαίνεται, όπως και το προηγούμενο, αρκετά ευανάγνωστο χωρίς να κουράζει τον αναγνώστη, που είναι το πιο σημαντικό στοιχείο σε ένα blog.

Πολύ καλή εντύπωση μου έκαναν οι δυνατότητες customization του "Σχεδιαστή πρωτύπων". Μπορείς να πειράξεις απίστευτα πολλά features για να φτιάξεις το blog σου όπως θες. Πολύ καλή δουλειά από την ομάδα του blogger!

Αν κάτι δεν σας αρέσει στο καινούργιο template γράψτε το στα comments. Σχόλια του τύπου "in a galaxy far far away" δεν θα γίνονται δεκτά :P

ΥΓ: Αν αλλάξετε template και στο παλιό έχετε περάσει κώδικα από google analytics ή κάποιο παρόμοια εφαρμογή, μη παραλείψετε να τον ξαναπεράσετε! Ναι, δεν είναι αυτόματη διαδικασία

1 σχόλιο:

Anastasia είπε...

Με γειές, με γείες...
Αφού εμένα αυτό μου θύμισε, έπρεπε να σου πω ψέμματα; Ωχ ου...