Παρασκευή 17 Αυγούστου 2007

Διακοπές

Σε 8,5 ώρες περίπου παίρνω το τρένο που θα με πάει στο μέρος που θα κάνω διακοπές, στη γεννέτειρά μου, στη Δράμα. Αυτό το ταξίδι που ήταν προγραμματισμένο να γίνει σε 15 μέρες από αύριο, ευτυχώς γίνεται αυτή τη χρονική στιγμή. Είχα βαρεθεί την καθημερινή μονοτονία.
Γιατί είναι λάθος να πηγαίνεις διακοπές για να ξεκουραστείς. Διακοπές πας για να κουραστείς. Ποιό το νόημα να πάω κάπου και το μόνο που θα κάνω να είναι να βλέπω τηλεόραση ή να κοιμάμαι; Αυτά θα μπορούσα να τα έχω και στην Αθήνα. Διακοπές πας για να ξεφύγεις από τη ρουτίνα της καθημερινότητας, να ξεφαντώσεις, να δεις ένα μέρος, να χαρείς τις ομορφιές του, να κάνεις κάποια πράγματα που δεν έκανες όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Μετά όταν γυρίσεις πτώμα από την κούραση στην καθημερινότητα σου θα έχεις να λες και κυρίως να αναπολείς για ένα γεμάτο n-ήμερο που πέρασες. Χρόνο για να ξεκουραστείς θα έχεις, ενα ΣΚ είναι αρκετό. Μετά θα σου είναι και πιο εύκολο να πιαστείς με τη δουλειά σου, γιατί θα σου έχει λείψει.
Προσωπικά στο επόμενο 15θήμερο δεν θα γράψω κώδικα σε java, θα μπω ελάχιστα στο internet και δεν θα παίξω κανένα παιχνίδι. Έτσι όταν γυρίσω να μου λέιπουν και με μεγαλύτερη όρεξη να ασχοληθώ μαζί τους.

1 σχόλιο:

tkouleris είπε...

Καλά τότε...Καλές διακοπές. Παρ'´ολα αυτα εγώ θα πω πως αν είναι να πάς διακοπές για να κουραστώ με ανόητα ξενύχτια και χωρίς ουσία συζητήσεις προτιμό να σαπίζω σπίτι μου με Ιντερνετ και φίλους. Δεν είμαι εγώ τις χωρίς νόημα διασκέδασεις. Άλλωστε εσεις οι ανθρωποι διασκέδαση θεωρήται εναν νεο τρόπο ώστε να κουρστήτε. Τεσπα καλα να παιράσεις...