Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

Την εφορία μου μέσα...

Πολλά νεύρα έχω σήμερα. Πέρασα πρωί πρωί από την εφορία και καταφέραν να με κάνουν turbo.Τσάμπα η χαρά που είχα γιατί σήμερα ήταν η τελευταία απόδοση ΦΠΑ σαν ελεύθερος επαγγελματίας.
Το πρόβλημα δεν ήταν ο κόσμος, αφού εξυπηρετήθηκα αμέσως, αλλά αυτά που μου είπε η υπάλληλος στο γραφείο του ΦΠΑ. "Αργήσατε, έπρεπε να ρθείτε μέχρι 10 μέρες αφού είχατε κάνει διακοπή για την απόδοση ΦΠΑ και μέχρι 50 μέρες αργότερα για την εκκαθαριστική". Αυτά βέβαια δεν μου τα είπανε τις μέρες που όργωνα την ΔΟΥ για υπογραφές ώστε να κάνω λήξη επαγγέλματος."Και τώρα;" ρώτησα "πόσο το μαλλί;"."5 ευρώ και κάτι για αυτή τη δήλωση και η εκκαθαριστική θα πάει 50-60 ευρώ το πρόστιμο".
Τι λέτε μωρέ; Σας τα χρωστάω; 1,5 χρόνο και κάτι, ήμουν τύπος και υπογραμμός και πάντα μέσα στις διορίες τους και τώρα θα πληρώσω για κάτι που το ήξεραν μόνο οι ίδιοι και δεν μου το είπε κανεις; Έλεος πια!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: