Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Something changes

Την τελευταία εβδομάδα δεν έχω καθόλου όρεξη για να ασχοληθώ με το αγαπημένο μου hobby, το gaming, με μοναδική εξαίρεση όταν παίζω στο ps2 το Resident Evil 4. Στο PC κάθομαι και ενώ είμαι ένα double-click μακριά το σκέφτομαι.
Εντάξει δεν τα βάφω μαύρα, απλά θα μειώσω τους ρυθμούς με τους οποίους ασχολούμαι, οι οποίοι δεν είναι τόσο υψηλοί όσο νομίζετε. Είναι καιρός στον ελέυθερο χρόνο να ασχολούμαι και με τίποτα άλλο, λίγο πιο χρήσιμο. It's programming time!
Καταρχάς θα κλείσω κάτι κενά που έχω. Τολμώ να πω πως οι γνώσεις μου γύρω από την javascript δεν έιναι και οι καλύτερες δυνατές και αυτό είναι κάτι που, πολύ απλά, δεν πρέπει να συνεχιστεί. Είχα αγοράσει και ένα βιβλίο για AJAX κάποτε, οπότε σε καμία εβδομάδα σκέφτομαι να το ξεκινήσω επιτέλους.
Αμέσως μετά έχω δύο "δρόμους" που σκέφτομαι να ακολουθήσω. Είτε, πιο πιθανό, θα ασχοληθώ με κανένα J2ΕΕ framework, γεγονός πολύ χρήσιμο και επαγγελματικά, είτε θα ασχοληθώ με game programming (OpenGL, XNA Game Studio κ.α) που είναι κάτι με το οποίο θα ήθελα να ασχοληθώ και ας θέλει, κυρίως, γνώσεις C# αν και μία τέτοια ενασχόληση δεν βοηθάει ιδιαίτερα στον επαγγελματικό τομέα, τουλάχιστον στη χώρα μας. Και για τις δύο περιπτώσεις έχω βρει αρκετό υλικό για διάβασμα, που μπορεί να παραθέσω σε μεταγενέστερα posts. Όλο αυτό το δίλλημα μπορεί να περιμένει, αλλά είναι κάτι που υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μου.
Πες το ωρίμανση, πες το τερτίπι της εποχής, μπορεί πολύ απλά να μη με εντυπωσιάζουν τα games που έχω εγκατεστημένα. Σημασία έχει πως μετά από καιρό, ίσως και επειδή έχει πέσει λίγο ο φόρτος εργασίας στη δουλειά, έχω όρεξη για πράγματα που θα αναβαθμίσουν τις γνωσεις μου σε πολύ ενδιαφέροντες τομείς


Δεν υπάρχουν σχόλια: