Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2009

Microsoft @ E3 2009

Αυτές τις μέρες στο Los Angeles διεξήχθη η E3 2009. Στην έκθεση αυτή, οι κολοσσοί της βιομηχανίας του gaming δείχνουν τους νέους τίτλους τους αλλά και νέα περιφεριακά γύρω από το gaming. Το μεγάλο ενδιαφέρον πέφτει στις τρεις μεγάλες αντιπάλους για την οικιακή ψυχαγωγία, τις Microsoft(Xbox 360), Sony(PS3 ,PSP) και Nintendo(Wii, DS). Προσωπικά παρακολούθησα live τις παρουσιάσεις των δύο πρώτων. H Sony έδειξε κάποια πολύ καλά παιχνίδια καθώς και ένα νέο περιφεριακό στο στυλ του wiimote. Αντίθετα αυτό που με ενδιέφερε, δηλαδή η παρουσίαση της Microsoft για το Xbox 360 ήταν με διαφορά η καλύτερη τόσο σαν παρουσίαση όσο και λόγω της πληθώρας νέων τίτλων.

Οι τίτλοι που παρουσιάστηκαν από την αμερικάνικη εταιρία είναι πολλοί και άκρως αναμενόμενοι. Εγώ ξεχώρισα το Splinter Cell: Conviction που πάει σε νέο επίπεδο το γνωστό franchise, τo HALO 3:ODST που ενώ χρησιμοποιεί τη μηχανή γραφικών του Halo 3 καταφέρνει να είναι πολύ πιο όμορφο και εντυπωσιακό και ότι το franchise του MGS επιτέλους έρχεται στο Xbox360.

Έπειτα η MS έδειξε πόσο υποστηρίζει την υπηρεσία Xbox live, ανακοινώνοντας πως θα ενσωματωθούν σε αυτή υπηρεσίες όπως το facebook, twitter και last.fm. Αρκετά πρωτοποριακές υπηρεσίες για κονσόλα που θα ενισχύσουν την κορυφαία online κοινότητα οικιακής ψυχαγωγίας. Επίσης ανακοινώθηκε πως υποστηρίζονται ακόμα περισσότερες χώρες στο Xbox live.

Last but not least, ανακοινώθηκε το project Natal. Χοντρικά είναι μία κάμερα που σκανάρει τρισδιάστατα τον χώρο με δυνατότητα αναγνώρισης προσώπου και φωνής. Ο χρήστης δεν χρειάζεται καθόλου controller. Οι υλοποιήσεις που μπορεί να έχει είναι πραγματικά αμέτρητες. Η πιο εντυπωσιακή από αυτές που έδειξαν είναι το Project Milo του Peter Molineux. To UI του project είναι ένα 3D αγόρι, ο Milo, που μπορεί να αναγνωρίσει σε ποιόν μιλά από το πρόσωπο και από τη φωνή καταλαβαίνει τι αισθήματα διακατέχουν τον χρήστη. Η AI του συγκεκριμένου project έρχεται από το μέλλον και ο συνδυασμός του με το project Natal δημιουργεί ένα απίστευτο τίτλο.

Η Microsoft έβαλε πολύ ψηλά τον πήχυ. Αν και στη συγκεκριμένη γενιά μέχρι τώρα δεν κατάφερε να ξεπεράσει τη Nintendo, δείχνει πως ο πόλεμος δεν έχει τελειώσει. Με τη στροφή μάλιστα στο casual gaming, βλέπε το project Natal, παέι ένα βήμα παραπέρα.



Δεν υπάρχουν σχόλια: