Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

5χ5

Το ότι έχω αρχίσει γυμναστήριο το έχω ξαναγράψει σε προηγούμενο post. Αν και δεν πάω όσο συχνά θα ήθελα, νομίζω πως έχω βελτιωθεί, έστω και λίγο, σε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Από τη προηγούμενη εβδομάδα όμως ξεκινήσαμε να παίζουμε 5x5.

Εγώ μπάλα έχω να παίξω από το γυμνάσιο. Από άποψη τεχνικής επιεικώς θα μου έβαζα 0. Αλλά για άμυνα που δεν θέλει και τρελό τρέξιμο κάτι σκαμπάζω.

Το πρώτο ματς, τη προηγούμενη Πέμπτη παρόλο που μετά ήμουν πιασμένος το καταευχαριστήθηκα. Παίξαμε μία ώρα, ξεδώσαμε,κάναμε αρκετά χλμ. κέρδισε και η ομάδα στην οποία ήμουν, όλα καλά. Εχθές ξαναπαίξαμε με κάποιους καινούργιους από τη δουλειά όμως επειδή είχαμε μαζευτεί πολλοί, εγώ , λόγω και της μηδαμινής εμπειρίας έπαιξα κανένα 5λεπτο, χάσαμε κιόλας. Μου την έσπασε ο μικρός χρόνος συμμετοχής αλλά δεν μπορώ να πω πως δεν το περίμενα.

Παρόλα τα παραπάνω το 5x5 είναι μία εξάσκηση αρκετά καλή ειδικά για τα πόδια και όσο κανονίζουμε θέλω να δηλώνω το παρόν. Αρκεί να παίζω λίγο παραπάνω.


Δεν υπάρχουν σχόλια: