Πέμπτη 16 Αυγούστου 2007

Τη σύνδεσή μου...(3)

Ούτε να τό ήξερα πως η ιστορία με την ανανέωση θα έχει τόσα επεισόδια, όταν διάλεγα αυτό τον τίτλο. Δυστυχώς, δεν θα τελειώσει ούτε σήμερα. Το πρόβλημα παραμένει παρόλο που πέρασε μία εβδομάδα. Περιμένω πότε θα γίνει δηλαδή η τελευταία εργασία στη γραμμή. Ο υπάλληλος μου εξήγησε πως η όλη ιστορία κανονικά θα τελειώσει από μερα σε μέρα μα δεν είμαι και πολύ σίγουρος γι'αυτό. Εγώ φεύγω το Σαββάτο διακοπές και ο Θεός βοηθός. Ας τολμήσουν να μην αναβαθμίσουν την γραμμή μέχρι να γυρίσω και τα λέμε.
Ο υπάλληλος μου είπε πως η αναβάθμιση θα φτάσει μέχρι και τα 24 Mbps, το οποίο και είναι το μόνο καλό. Βέβαια αυτό κάνει την αγορά ενός router επιτακτική αλλά για αυτό θα ανησυχήσω το Σεπτέμβρη.

1 σχόλιο:

tkouleris είπε...

Τους ξαναπείρες τηλεφωνο και σου είπαν οτι δεν εχουν τελειώσει ακόμα. Μαλιστα. Το πρώτο foul της forthnet εδω και τόσο καιρό...