Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Την σύνδεσή μου...

Την προηγούμενη εβδομάδα αναβαθμίστηκε η σύνδεση μου.Πληροφοριακά έχω ADSL in a box. Η θεωρητική ταχύτητα έλεγε περίπου 8 Mbits(η σύνδεση λέει πότε 7,2 και πότε 8,1). Μου έκανε εντύπωση γιατί θα έπρεπε η θεωρητική ταχύτητα να φτάνει τα 10 Mbits, αλλά δεν έδωσα μεγάλη σημασία γιατί έτσι και αλλιως η ταχύτητα ήταν καλή. Τα torrents φτάνανε τα 88kB/s ταχύτητα που δεν είχα ποτέ με την 768. Όταν όμως προσπάθησα να κατεβάσω κανονικά αρχεία από διάφορα sites, αφού βέβαια έκλεισα τα torrents, παρατήρησα πως ούτε εδώ η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνούσε τα 88kB/s. Μετά από κουβέντα με τον darkheart έψαξα να δω ποιά η μέγιστη σύνδεση που υποστηρίζει το modem μου, το διάσημο στην ελληνική αγορά crypto f200. Βρήκα λοιπόν πως η μέγιστη είναι 8 Mbits(Δεν την γλυτώνω την αγορά router). Δηλαδή πουλάνε την αναβάθμιση των 10 Mbits με modem που φτάνει τα 8!! Τουλάχιστον λύθηκε η απορία μου γιατί η σύνδεση λέει περίπου 8 Mbits.
Το μυστήριο παραμένει βέβαια αφού μάλλον το modem ευθύνεται για χαμένη ταχύτητα που θεωρητικά φτάνει τα 256κΒ/s(10-8=2 Mbits). Άρα τα υπόλοιπα 1024 kB-88=936kB/s περίπου πού πήγαν;
Σήμερα ψάχνοντας λίγο παραπάνω είδα πως η crypto έχει στο site της 3 versions από drivers. Το απόγευμα θα δοκιμάσω τους τελευταίους μήπως και διορθώνουν κάτι. Το πιο πιθανό είναι να πάρω μετά την τεχνική υποστήριξη της Forthnet μήπως φταίει η γραμμή του δικτύου τους.
Αν κάποιος ξέρει κάτι ή έχει πάθει τα ίδια ας αφήσει ένα comment.

Δεν υπάρχουν σχόλια: