Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Halo 3 (Xbox 360)


Μαύρη πέτρα έριξα στο blog. Αυτό οφείλεται στο ότι όταν είμαι στο σπίτι ασχολούμαι κυρίως με το Halo 3. Ο τίτλος αυτός αποτελεί το πιο playable παιχνίδι στη κοινότητα του Xbox 360.

Το campaign του παιχνιδιού απλά τελειώνει την ιστορία που ξεκίνησε στο πρώτο Halo. Σε γενικές γραμμές είναι μικρό σε διάρκεια. Έχοντας χάσει το τι έγινε στο Halo 2 δεν θα είχε αξία να εκφέρω άποψη για το συγκεκριμένο τομέα. Όπως γίνεται αντιληπτό δεν με ενθουσίασε τρελά χωρίς όμως να μπορώ να το χαρακτηρίσω κακό...

Τα γραφικά είναι κορυφαία. Λέγεται πως είναι από τα παιχνίδια με τα καλύτερα γραφικά στη κονσόλα, νομίζω μετα τα Gears of War 2 και GTA 4. Οι άνθρωποι της Bungie έχουν δημιουργήσει τεράστιες πανέμορφες φουτουριστικές τοποθεσίες, οι οποίες φορτώνουν σε χρόνο μηδέν.Ηχητικά έχει γίνει πολύ καλή δουλειά. Το καλύτερο κομμάτι του ήχου είναι το μουσικό θέμα του παιχνιδιού που χαρακτηρίζεται άνετα επικό.

Ειδική μνεία αξίζει να γίνει στο multiplayer κομμάτι του τίτλου. Δεν είμαι ούτε ήμουν ποτέ υπέρμαχος του. Θέλω να παίρνω ένα παιχνίδι να παίζω το campaign και τέλος. Με το Halo 3 αυτό άλλαξε. Μιλάμε για τo καλύτερo multiplayer κομμάτι σε παιχνίδι που έχω παίξει. Πραγματικά έχουν κάνει απίστευτη δουλειά. Το να βρεις κόσμο για να παίξεις έχει γίνει πιο εύκολο και πιο γρήγορο απο ποτέ. Lag, πολύ απλά δεν υπάρχει. Αυτό που μου άρεσε σε αυτό το κομμάτι του τίτλου είναι το rating που προσφέρει. Όσες περισσότερες νίκες έχεις παίρνεις στρατιωτικούς βαθμούς. Στόχος όλων είναι να γίνουν αρχικά officers, καθώς είναι από τα achievements που δίνουν περισσότερο σκορ.

Το πλέον εντυπωσιακό, που δεν έχω ξαναδεί αλλού, είναι πως όλα τα στατιστικά, είτε από το campaign είτε από το multiplayer, συγκεντρώνονται στο site της Bungie. Εκεί μπορείς να δεις εκτός από τα κλασσικά (xp, kills, deaths) ένα σωρό άλλα στατιστικά που δεν τα φαντάζεται κανείς. Πραγματικά πολύ προσεγμένη δουλειά.

Τα acievements αποτελούν μία πανέξυπνη προσθηκη στους τίτλους του Xbox 360. Με αυτά ακόμα και σε μετρια παιχνίδια το replayability αυξάνεται κατακόρυφα. Αυτό το πετυχαίνουν και τα achievements του Halo 3 δίνουν ακόμα περισσότερο replayability στο τίτλο, φτάνοντας τον από όταν βγήκε το παιχνίδι μέχρι σήμερα στη κορυφή της λίστας των playable τίτλων της κονσόλας.

Το Halo 3 είναι η εισαγωγή μου στα παιχνίδια του Xbox 360 και το κορυφαίο FPS στο multiplayer κομμάτι που έχω παίξει. Πραγματικά εάν δεν υπήρχε το campaign, με τέτοιο multiplayer κανένα δεν θα πείραζε. Ένας εξαιρετικός τίτλος με απίστευη υποστήριξη.


Δεν υπάρχουν σχόλια: