Κυριακή 3 Μαΐου 2009

Injured... XBOX!


Θεωρώ τον Απρίλη ως ένα από τους κακούς μήνες στη ζωή μου, χάρη σε κάποια γεγονότα. O μήνας όμως βελτιώθηκε με την αγορά του XBox 360. Ύστερα μπήκε ο Μάιος που φαίνεται να είναι ακόμα χειρότερος.

Ας τα πάρουμε απο την αρχή. Το μηχάνημα το παρέλαβα την Πέμπτη το απόγευμα και το συνέδεσα το βράδυ της ίδιας μέρας. Συνέδεσα και το δίκτυο, γιατο οποίο αγόρασα switch-άκι και ethernet καλώδιο 5 μέτρων. Η Πέμπτη, το βράδυ της, κύλησε με update που έκανε η κονσόλα στο νέο interface, το NXE (Next Xbox Experience). Επίσης δοκίμασα to HALO 3.

Παρασκευή πρωί το ανοίγω και δεν έβλεπε τον σκληρό δίσκο! Διαβάζω το manual που λέει ότι πρέπει να τον βγάλεις να ανοίξεις τη κονσόλα να την κλήσεις να βάλεις το δίσκο και να την ξανανοίξεις. Το πρόβλημα δεν λύθηκε. Χαζέυοντας στο Dashboard, το interface που έχει η κονσόλα, είδα πως τον έβλεπε σαν unformatted. Παρόλο που του έκανα format πάλι έτσι το έβλεπε. Από ότι κατάλαβα. μετά από έρευνα, ο δίσκος μας άφησε χρόνους. Το οποίο σαν πρόβλημα παρουσιάζεται πολύ σπάνια.

Έτσι πηρα τηλέφωνο στο e-shop και Σάββατο πρωί το πήγα πίσω. Τώρα περιμένω να μου το αντικαταστήσουν, αφού βεβαιωθούν για τη ζημιά. Λογικα Τρίτη ή Τετάρτη θα μου δώσουν ένα άλλο.

Περιττό να πω πως τη Παρασκευή δεν μιλιόμουνα, ήμουν σκασμένος γιατί το Σάββατο είχα κανονίσει την πρώτη multiplayer μάχη μου στο HALO 3.

Oh well... μέχρι να έρθει ας είναι καλά το PS2.


4 σχόλια:

javapapo είπε...

εμ είδες ...δεν αγόρασες pS3 ;)
υπομονή next week!

tkouleris είπε...

nomizw pws eisai ligo gantemis. alla mporeis na paikseis kai xwris disko opote ti se peirazei mia mikri anamoni.

Javatzis είπε...

Πάρι, να πω πως δεν περίμενα κάποιος να πει για το ps3 ψέμματα θα πω :P

Θοδωρή, δεν γίνεται γιατί το σύστημα δεν έχει άλλο αποθηκευτικό χώρο. Πέρα τούτου το έστειλα, όλοκληρο το πακέτο, πίσω γιατί αν είναι ελλατωματικό πρέπει να μου το αλλάξουν.

Ναι είμαι γκαντέμης:D

tkouleris είπε...

den xreiazesai apothikeutiko xwro gia na paikseis.