Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Halo: Reach (Xbox 360)


Προχθές αργά τελείωσα το campaign του Halo: Reach. Είναι με διαφορά το καλύτερο Halo που έχω παίξει στην κονσόλα του 360.

Το campaign είχε αρχή μέση και τέλος. Κάτι τέτοιο δεν το ένιωσα στο Halo 3 που η ιστορία του μου φαινόταν πολύ generic. Μπορεί να φταίει που δεν είχα παίξει το δεύτερο Halo ή το ότι το έπαιζα στο Normal που παραήταν εύκολο. Πάντως δεν με τράβηξε όπως το Reach. Στο παιχνίδι ο παίκτης παίρνει το ρόλο του νέου μέλους σε μία επίλεκτη ομάδα από Spartans, στον πλανήτη Reach. Ο πλανήτης θα δεχτεί μία τεράστια επίθεση από την εξωγήινη φυλή των Covenants και η Noble team, όπως λέγεται η ομάδα, θα λάβει μέρος σε αποστολές για να αμυνθεί αρχικά και αργότερα να σώσει ότι μπορεί. Το σενάριο είναι πολύ καλό για το είδος των FPS και έχει μία τραγικότητα που κορυφώνεται προς το τέλος του παιχνιδιού.

Τεχνικά ο τίτλος είναι κορυφή. Τα γραφικά είναι πολύ καλύτερα από τα προηγούμενα Halο, αν και όχι κορυφαία. Πάντως είναι ένα πανέμορφος οπτικά τίτλος με μία απίστευτη σε εύρος παλλέτα χρωμάτων να δίνει ζωή στο παιχνίδι. Ο ήχος κινείται επίσης σε πολύ καλά επίπεδα και η μουσική απλά μαγεύει τον παίκτη.

Το multiplayer όπως αναμενόταν κυμαίνεται σε επίπεδα που μόνο ένα Halo μπορεί να φτάσει. Βέβαια στους πιο πεπειραμένους, οι υπάρχοντες χάρτες του παιχνιδιού θα φανούν λίγοι. Πάντως εμένα θα με κρατήσουν πολύ καιρό στο παιχνίδι.

Τρομερή δουλειά έχει γίνει και στη παρουσίαση του πρωταγωνιστή. Μέσω της ενασχόλησης του, τόσο στο single όσο και στο multiplayer ο κάθε παίκτης φτιάχνει το πρωταγωνιστή του παίρνοντας στρατιωτικούς βαθμούς και χρήματα που του επιτρέπουν να αγοράσει καλύτερα κομμάτια στολής. Μάλιστα οι αλλαγές γίνονται ορατές και στο campaign mode.

Το μόνο αρνητικό που βρήκα στο τίτλο είναι η AI των συμμάχων. Όταν τους χειρίζεται το παιχνίδι κάνουν τραγικά λάθη. Πχ. δεν μπορούν να οδηγήσουν ένα όχημα. Είναι περίεργο γιατί οι αντίπαλοι έχουν την καλύτερη AI που υπάρχει σε αντίπαλα bots.

Στο Reach, σε κάθε σημείο είναι φανερό πως έχει γίνει πολύ και καλή δουλειά. Είναι το μεγάλο αντίο της Bungie στο Halo universe και η καλύτερη δουλειά της μέχρι σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: