Κυριακή 9 Μαρτίου 2008

Zyxel Prestige 660R-61C


Το πήρα απόφαση. Η εποχή "USB Modem" για εμένα τελείωσε. Έτσι λοιπόν, εχθές πήγα στη Στουρνάρη και αγόρασα το παραπάνω modem/router της Zyxel. Δεν το είχε ετοιμοπαράδοτο το eshop και οπότε το παρήγγειλα και θα το έχω στα χέρια μου τη Τρίτη μαζί με μία κάρτα δικτύου.
H συσκευή αυτή θα παρέχει, λογικά, καλύτερο συγχρονισμό από το USB της Crypto, αφού είναι ADSL2+ compatible. Είναι ντροπή για τις εταιρίες παροχής δικτύου να σου υπόσχονται ταχύτητα μέχρι 24 Mbits και να σου δίνουν modem που δεν ξεπερνούν τα 8 Mbits.
Το συγκρεκριμένο modem/router έχει μία USB θύρα και μία θύρα για Ethernet. Έτσι και αλλιώς ένα μηχάνημα έχω αλλά αν χρειαστεί για άλλο με ένα switchάκι ακόμα θα είμαι μία χαρά.
Τολμώ να πω πως στα δικτυακά δεν είμαι ιδιαίτερα καλός. Όποτε η ενασχόληση με τη συσκεύη αυτή θα μου δώσει κάποιες, έστω βασικές, γνώσεις.

3 σχόλια:

tkouleris είπε...

Όταν έβαλες dsl η forthnet δεν σου υποσχέθηκε οτι θα έχεις μέχρι 24Mbps ταχύτητα. Ο ροουτερ που δίνει τώρα υποστηρίζει ADSL2+. Άρα δεν φταίει η φορθνετ αλλά εσύ που δεν έκανες update προ πολλού.
Αν θες βοήθεια με τον zyxel πες μου. Παρόμοια μοντέλα χρησιμοποιούσα και στή παλιά μου δουλειά.

Javatzis είπε...

Όταν έκανα ανανέωση διάλεξα ξανά forthnet γιατί είχε προσφορά μέχρι 24 Mbits μέσα από το ιδιόκτητο δίκτυό της. Δεν ζήτησα να πιάνω 24 Mbits, αλλά τουλάχιστον να παρέχεται modem που να συγχρονίζει σε μεγαλύτερη ταχύτητα. Διότι τα USB modems δεν συγχρονίζουν πάνω από 8 Mbits ποτέ. Παρόλα τα παραπάνω έχεις δίκιο έπρεπε να το είχα πάρει νωρίτερα.

tkouleris είπε...

Den einai ypoxreomeni i forthnet na sou dinei modem kathe fora pou kaneis ananeosi. Ekeini sou dinei to arxiko set-aki kai meta esy pare oti thes. Tote pou peires esy to in a box den eixame 24Mbps. Anyway...