Δευτέρα 21 Μαΐου 2007

Internet στη δουλειά!!

Μετά από ένα μήνα στο καινούργιο pc στην δουλειά θυμηθήκανε να μου ενεργοποιήσουν την σύνδεση στο Internet. Κάλλιο αργά παρά ποτέ, θα έλεγε κανείς, λαμβάνωντας υπόψη το οτι ζούμε στο Ελλαδιστάν αλλά για μία ιδιωτική εταιρία και δει μία τράπεζα κάτι τέτοιο είναι ντροπή, κατά τη γνώμη μου. Δουλειά που θέλει ελάχιστο χρόνο οι admins την ολοκλήρωσαν σε 1 μήνα. Λες και πνίγονται στη δουλειά! Η ευθύνη δεν είναι βέβαια της τράπεζας αλλά της, συμπαθούς κατά τα άλλα, εταιρίας που είναι υπεύθυνη για το δίκτυο της τράπεζας, στην οποία στο παρελθόν είχα την ατυχία να κάνω την πρακτική μου.
Το μόνο που με παρηγορεί είναι πως εάν ήμουν στο δημόσιο ακόμα θα περίμενα. Τώρα περιμένω να μου στήσουν τοπικό server για να μπορέσω επιτέλους να δουλέψω....

5 σχόλια:

javapapo είπε...

Μεγάλες στιγμές παραγωγικότητας Javatzi...hold on!

tkouleris είπε...

Σοοουτ που θες και ιντερνετ. Δουλειά μόνο....τίποτα άλλομόνο δουλεία. Ετσι να σφίγγουν οι #&Ρ#@.

Javatzis είπε...

Το αστείο είναι πως είναι η πρώτη μου δουλειά στον τομέα του προγραμματισμού και όταν άρχισα είχα αρκετή όρεξη για δουλειά. Το έβλεπα σαν ευκαιρία για να μάθω καλύτερα τη Java, σαν ένα σκαλοπάτι για την σταδιοδρομία που ονειρεύομαι να κάνω. Όμως μετα την απραγία του τελευταίου μήνα που μόνη μου εργασία ήταν να διαβαζω για EJBs, για εκπαιδευτικούς σκοπούς αφού δεν θα μου χρειαστούν στην εν λόγω δουλειά, έχω ήδη αρχίσει να βαριέμαι. Ελπίζω μόνο η συνέχεια να είναι ενδιαφέρουσα...

tkouleris είπε...

Δοκίμασε να φτιάξεις ένα προγραμμα μόνος σου σε java. Ετσι για να πριονισεις λίγο το δένδρο.

javapapo είπε...

πολυ σωστά λέει ο thodoris!αν υπάρχει κάποια ιδέα στο μυαλό σου που θα ήθελες να την υλοποιήσεις τότε go for it..σιγά σιγά!

Αν όχι τότε πες μας τι περίπου θα κάνεις στην δουλειά να σου προτείνουμε κάποιο βιβλίο, ίσως κάποια ενασχόληση με ένα web framework που θα μπορεί να δέσει και με οσα εχεις διαβάσει περι EJB?

κάνε μια βόλτα απο oreilly,η amazon δες κανένα βιβλιο..ειναι πάντα μια καλή αρχή!