Τρίτη 5 Ιουνίου 2007

Πόνος στη μέση

Το Σάββατο το πρωί πήγα με την αδερφή μου και ένα φίλο να αγοράσω ποδήλατο γυμναστικής. Διότι είπα: "Νους υγιής εν σώματι υγιή","Για σένα νοιάσου και γυμνάσου" κλπ. 30 κιλά, το άτιμο. Αυτοκίνητο δεν υπήρχε διαθέσιμο. Ε, τι ήθελα να το παίξω παλικάρι. Το σήκωσα, με τα καλογυμνασμένα και γεμάτα μύες χέρια μου (ακούω γέλια ή μου φαίνεται), και το πήγα 5 μέτρα. Το κακό είχε πλέον γίνει. Με έπιασε ένας πόνος στη μέση και δεν λέει να με αφήσει από τότε. Ευτυχώς το υπόλοιπο κουβάλημα το έκανε ο φίλος. Άτιμη αγυμνασιά!
Το θετικό είναι ότι κάθε μέρα πονάω και λιγότερο. Ήλπιζα βέβαια να μου έχει περάσει ο πόνος μέχρι σήμερα, αλλά διαψεύθηκα.Δεν πειράζει, υπομονή. Τι διάβολο, επιδημία έχει πέσει;

4 σχόλια:

tkouleris είπε...

Βασικά δοκίμασε τα "ΛΕΟΝΤΟΣ". Κάνουν δουλειά. Μην βλέπεις απο μένα. Εγώ έχω συχνά προβλήματα μέσης.
Μα καλά κι εσυ τώρα στα γεράματα γυμναστικές. Αστα για κάνα μικρό ρε!!!

Javatzis είπε...

Ρε Θοδωρή με πληγώνεις... Πώς μιλάς έτσι; Θες να με πιάσει καμιά καρδιά ή κανένα εγκεφαλικό;:Ρ
Πάντως τελικά την έβγαλα πέρα χωρίς έμπλαστρα αλοιφές κλπ. Σήμερα εχω μία μικρή μόνο ενόχληση και ελπίζω ότι άυριο θα έχει εξαφανιστεί και αυτή.

aNTwNHs είπε...

Πάντως αφού μπήκες που μπήκες στο τρυπάκι του ποδηλάτου σκέψου το ενδεχόμενο να κάνεις κανονικό ποδήλατο. Έχω κανά εξάμηνο που το ξεκίνησα (κυριώς για τη διαδρομή δουλειά-σπίτι) και αισθάνομαι άλλος άνθρωπος. Είναι λίγο γελοίο βέβαια το θέαμα να βλέπεις 100 κιλά γαϊδούρι(εμένα) πάνω σε ποδήλατο, αλλά σε ξεσκουριάζει λίγο από το καθισιό του γραφείου...
+Ότι δεν το κουβαλάς για να πιαστείς, αυτό σε κουβαλάει :P

Javatzis είπε...

Αντώνη, καλώς ήρθες στο blog μου.Πολύ ενδιαφέρον και το δικό σου. Ανέμενε σχόλια
Όσον αφορά το ποδήλατο, τώρα τα έσκασα για αυτό (250 €) και σε αυτό θα μείνω. Άσε που τώρα με την δουλειά δεν υπάρχει χρόνος και όρεξη για πραγματικό ποδήλατο...