Κυριακή 24 Ιουνίου 2007

Συναυλία στο Λυκαβηττό- Παρελκόμενα!

Η χθεσινή συναυλία στον Λυκαβηττό ήταν φοβερή. Η Dolores O'Riordan ήταν απλά απίστευτη. Η ενέργεια που βγάζει στη σκηνή είναι αστύρευτη και μιλάμε για μία γυναίκα 36 χρονών, που έχει γεννήσει(αν και δεν φαίνεται) 2 ή 3 παιδιά. Εγώ είμαι 10 χρόνια μικρότερος και βαριόμουν να σηκωθώ από την θέση μου για να πλησιάσω την σκηνή και αυτή δεν σταμάτησε να κουνιέται για 90 λεπτά. Τραγούδησε, χόρεψε, έπαιξε κιθάρα και φλογέρα(!!!).
Ξεκινώντας απ'την αρχή πρέπει να ομολογήσω ότι το πιο δύσκολο χθες ήταν το ανέβασμα στον λόφο του Λυκαβηττού. Φτάνοντας έξω από το θέατρο έσταζα από τον ιδρώτα...Οι πόρτες άνοιξαν στις 20:20 και αφού πιάσαμε καλές θέσεις περιμέναμε την έναρξη. Γύρω στις 21:00 μας λύθηκε η απορία γιατί κανείς δεν ήξερε ποιοι θα είναι το support group της συναυλίας, κρίμα γιατί κάπου είδα ένα από τα μέλη των C-Real(δυστυχώς όχι την τραγουδίστρια). Δύο τύποι με κιθάρες και μία κοπέλα με αρμόνιο αφού μας συστήθηκαν ως Palindromes προσπάθησαν, επί 40', να μας κοιμήσουν, δεν ξέρω γιατί, με τα τραγούδια τους. Στις 22:00, μπήκε η Dolores και έγινε χαμός. Άνοιξε το πρόγραμμα της, με το "Zombie", ποιό άλλο. Κάτι μου λέει πως κάθε συναυλία της μέχρι να σταματήσει θα αρχίζει με το συγκεκριμένο τραγούδι...3ο στη σειρά είπε το αγαπημένο μου "Animal Instict".Γενικά είπε όλα τα καινούργια της, ξεχωρίζω τα"Ordinary Day""When we were young" και ίσως το "Angel Fire", και όλες τις μεγάλες επιτυχίες του παρελθόντος.
Μου έκαναν εντύπωση αρκετά πράγματα. Πρώτα απ'όλα στο λοφάκι δίπλα από το θέατρο είχε μαζευτεί πολύς κόσμος (τζαμπατζήδες) και όχι μόνο δεν την πείραξε αλλά το διασκέδαζε και τους ευχαριστούσε που ήρθανε, όπως και εμάς άλλωστε. Επίσης σε κάθε παλιό τραγούδι τα κινητά και οι ψηφιακές παίρναν φωτιά. Τέλος , η φωνή της Dolores. Τι να πω, απλά απίστευτη.
Ακολουθούν photos από την συναυλία. Η ποιότητα τους πέφτει μαζί με την νύχτα. Α, ρε k750i τι μου 'κανες


Ο κόσμος μπαίνει στη συναυλία



Οι Palindromes και τα νανουρίσματα...


Η Dolores εν δράσει(1)


Η Dolores εν δράσει(2)

1 σχόλιο:

crangreece είπε...

Πολύ ωραίο ποστ! Πραγματικά τέλεια συναυλία :)

Εδώ είναι 18 videos από την εκπληκτική συναυλία της Dolores! :

http://www.youtube.com/profile_videos?user=crangreece&p=r

Greek Cranberries fan site:

http://www.geocities.com/crangreece/