Πέμπτη 21 Ιουνίου 2007

Η Dolores O'Riordan στην Ελλάδα


Έρχεται στην Ελλάδα η Ιρλανδή ΦΩ-ΝΑ-ΡΑ των, από ότι ακούγεται διαλυμένων, Cranberries. Η Dolores O'Riordan αποφάσισε να ακολουθήσει σόλο καριέρα και το world tour για την προώθηση της δουλειάς της περιλαμβάνει και την χώρα μας. Σήμερα θα έχει συναυλία στην Θεσσαλονίκη στην Μονή Λαζαριστών και μεθαύριο στην Αθήνα στο θέατρο του Λυκαβηττού.
Εγώ σήμερα μετά τη δουλειά πάω να αγοράσω εισητήριο για την δεύτερη συναυλία, και είμαι ενθουσιασμένος. Θα αγόραζα νωρίτερα αλλά άλλες υποχρεώσεις δεν με άφησαν, συν το ότι έπαιξε και το γεγονός να μην πάω καθόλου.
Οι Cranberries είναι από τα αγαπημένα μου rock συγκροτήματα, και σε αυτό μεγάλο ρόλο έπαιξε η φωνή της παραπάνω κοπελιάς. Τραγούδια όπως τα "Zombies"(respect), "Linger", "Salvation" γέμιζαν γήπεδα την προηγούμενη δεκαετία. Προσωπικό αγαπημένο τραγούδι είναι το "Animal Instinct". Η Dolores εκτός από τα πολύ καλά καινούργια τραγούδια της θα ερμηνεύσει και κάποια απο τα καλύτερα των Cranberries.
Όμως είμαι ενθουσιασμένος για ένα ακόμα λόγο. Η εν λόγω συναυλία, αν παρευρεθώ, θα είναι η πρώτη συναυλία ξένου καλλιτέχνη που θα έχω πάει. Στα 26 μου, κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Η συναυλία ξεκινά στις 20:00 το Σάββατο. Όσοι πιστοί προσέλθετε....

Δεν υπάρχουν σχόλια: