Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007

Είναι οριστικό: Είμαι γκαντέμης

Η προϊστορία
Πριν από καιρό είχα βρει στο Internet για το Joost. Τζάμπα δορυφορική τηλεόραση, από τους δημιουργούς των Skype και Kazaa. Πολύ καλή φάση. Έκανα subscribe αμέσως και άρχισα να ψάχνω για invitation. Για όσους δεν ξέρουν τα invitations είναι προσκλήσεις από όσους είναι ήδη χρήστες, για να δεις την beta έκδοση του Joost .
Κάθε μέρα κοίταγα το mail μου μέχρι να μου στείλει κάποιος από όσους το ζήτησα...
Το γεγονός
Σήμερα το πρωί μου ήρθε επιτέλους το πολυπόθητο invitation. Το ανοίγω και άθελα μου πατάω κάποιο link.Και τότε βγαίνει σελίδα με το κειμενάκι της παρακάτω εικόνας.


Ε, όχι ρε γ@μώ την γκαντεμιά μου. Από όλα τα links του e-mail βρήκα να πατήσω το Unsubscribe, άντε πάλι από την αρχή δηλαδή.
Βέβαια, έστειλα mail στο customer support, αλλά πρέπει να έχουνε κάμποση δουλειά και θα περιμένω αρκετό καιρό. Άλλη ιδεα θα ήταν να κάνω με άλλο mail subscribe αλλά πάλι να ζητήσω invitation, αλλά υπολογίζω πως θα περιμένω το ελάχιστο δύο εβδομάδες. Ευτυχώς έχω κάνει request για invitations και από αλλού αλλά το πότε θα μου απαντήσουνε είναι μια πολύ καλή ερώτηση.
Τελειώνοντας να δηλώσω, για έμφαση, ότι αισθάνομαι ποοοολύ γκαντέμης

Δεν υπάρχουν σχόλια: