Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2008

Φθινοπωρινές αγορές

Εχθές πήγαμε για τις φθινοπωρινές αγορές στη Στουρνάρη. Νέο mouse αλλά και καινούργιος δίσκος ήταν οι άμεσοι στόχοι οι οποίοι εντοπίστικαν και αγοράστηκαν.
Παραδέχομαι η σχέση μου με τα mouses είναι καταστροφική. Έχω χαλάσει τρια μόνο το τελευταίο χρόνο. Στο τελευταίο μου δεν δούλευε πάντα το αριστερό κλικ. Δεν φταίω εγώ που δεν αντέχουν στα χτυπήματα... Το νέο πάντως είναι αρκετά πιο εργονομικό και εύχομαι να έχει καλύτερες αντοχές :P
Όσο για το δίσκο ένα "τέρας" 300 GB της Western Digital προστέθηκε στον αποθηκευτικό μου χώρο. Μπορεί στους περισσότερους τα 300 GB να μη λένε και πολλά αλλά εγώ είχα μέχρι τωρα 80 GB, οπότε και είμαι ενθουσιασμένος.
Γύρω στα 15 από αυτά τα 300 GΒ θα χρησιμοποιηθεί για Linux, συγκεκριμένα την τελευταία έκδοση του Kubuntu, για εκπαιδευτικούς κυρίως σκοπούς.


3 σχόλια:

Anastasia είπε...

Τί να σου κάνουν τα ποντίκια αγάπη μου;Οι κατασκευαστές δεν έχουν σκεφτεί οτι μερικοί τα χρησιμοποιούν λες και βρίσκονται στο ρίνγκ.Σιγά σιγά, το ποντίκι δε σου φταίει που εσύ π.χ. δεν πέρασες την πίστα.

Javatzis είπε...

H αλήθεια είναι πως δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά....:P

tkouleris είπε...

Νομίζω φέτος έσπασα...4 ποντίκια....αν τα μετράω σωστά. Αντε καλή αρχή με το Linux.